Często zadawane pytania – Wszystko, co warto wiedzieć o swoim zamówieniu

Często zadawane pytania – Wszystko, co warto wiedzieć o swoim zamówieniu

Przegląd naszych kategorii:

Często zadawane pytania – Wszystko, co warto wiedzieć o swoim zamówieniu

Często zadawane pytania

Wszystko, co warto wiedzieć o swoim zamówieniu

Przegląd naszych kategorii:

Fotopuzzle & ramy

Gra Pamięć

Pliki zdjęciowe & Jakość zdjęć

  • Jakie formaty plików są przetwarzane?

    Przetwarzamy wyłącznie format JPG lub PNG Większość aparatów cyfrowych wywołuje automatycznie zdjęcia w potrzebnym formacie jpg. 

  • Jaką rozdzielczość musi mieć zdjęcie?

    Zasadniczo: im wyższa rozdzielczość zdjęcia tym lepsze odtworzenie wydrukowanych fotopuzzli. Jakość druku zależy w dużej mierze od rozdzielczości oryginalnego obrazu cyfrowego. Jeśli obrazy mają minimalny rozmiar 1600 pikseli na najdłuższym boku, jest to wystarczające dla 200 lub 500 elementów układanki. To odpowiada mniej więcej obrazowi 2-megapikselowego aparatu cyfrowego. To odpowiada mniej więcej 4 megapikselom aparatu cyfrowego.

    Po przesłaniu zdjęcia pojawi się Kreator Zamówienie. Tam będzie pokazane w skali od 1-5 gwiazdek czy zdjęcie nadaje się na wybrany format.:
    5 gwiazdek = Doskonała jakość rozdzielczości
    4 gwiazdki = Dobra jakość rozdzielczości
    3 gwiazdki = Średnia jakość rozdzielczości ; może być częściowo niewyraźne
    2 gwiazdki = Umiarkowana jakość rozdzielczości, niewyraźne
    1 gwiazdka = Bardzo słaba jakość rozdzielczości, bardzo niewyraźne

    Należy pamiętać, że skala ta odnosi się wyłącznie do rozdzielczości obrazu. Ostrość i ogólna jakość obrazu nie mogą być w tym przypadku wzięte pod uwagę. Im większy format wybierzesz, tym większa musi być rozdzielczość pliku. Dostarczona nam rozdzielczość pliku nie jest przez nas zmieniana. Skarg wynikających z niskiej jakości nadesłanego pliku z obrazem, nie możemy zaakceptować.

  • Jaki maksymalny rozmiar pliku można przesłać?

    Maksymalny rozmiar obrazu wynosi 80 MB.

  • Jaką przestrzeń kolorów musi mieć zdjęcie?

    Prosimy o przesłanie zdjęć w przestrzeni kolorów RGB albo sRGB. Ten ostatni jest w większości aparatów cyfrowych standardem przestrzeni kolorów. Również zdjęcia czarno-białe zapisać jako JPG w sRGB, a nie szare. 

  • Czy moje zdjęcie będzie poprawiane?

    Nie, drukowanie pliku wykonywanie jest 1:1.

  • Chcę dopasować poprawny plik z obrazem. Jakie wymiary powinien mieć plik z obrazem?

    Prosimy o dołączenie do fotopuzzli pliku z następującymi wymiarami (w pikselach):

    Ilość elementów Szerokość Wysokość
    48, 100, 200 a 500 elementów 3409px 2567px
    1000 elementów 4530px 3409px
    1000 XXL & 2000 elementów 6406px 4819px

    Podane wymiary zawierają już obwód do obcięcia z 35px. Prosimy o nie umieszczanie w tym obszarze elementów głównych obrazu albo tekstu.

    Proszę przyjąć następujące wymiary dla gry gra Pamięć (w Pikseli);

    Produkt Szerokość Wysokość
    Gra Pamięć kartka 6x6 cm 810px 810px

    Podane wymiary zawierają już obwód do obcięcia z 47px. Prosimy o nie umieszczanie w tym obszarze elementów głównych obrazu albo tekstu.

    Prosimy o dołączenie do fotopuzzli pliku z następującymi wymiarami (w pikselach):

    48, 100, 200 a 500 elementów Szerokość: 3409px Wysokość: 2567px
    1000 elementów Szerokość: 4530px Wysokość: 3409px
    1000 XXL & 2000 elementów Szerokość: 6406px Wysokość: 4819px

    Podane wymiary zawierają już obwód do obcięcia z 35px. Prosimy o nie umieszczanie w tym obszarze elementów głównych obrazu albo tekstu.

    Proszę przyjąć następujące wymiary dla gry gra Pamięć (w Pikseli);

    Gra Pamięć kartka 6x6 cm Szerokość: 803px Wysokość: 803px

    Podane wymiary zawierają już obwód do obcięcia z 47px. Prosimy o nie umieszczanie w tym obszarze elementów głównych obrazu albo tekstu.

  • Czy podczas drukowania dochodzi do zmiany kolorów?

    Niestety, nie możemy wykluczyć zmiany kolorów, gdyż odwzorowanie obrazu na monitorze zależne jest od ustawień jasności, rozdzielczości, kontrastu, koloru, a także od karty graficznej. Możliwe jest więc, że mogą istnieć różnice w kolorze między obrazem na monitorze a gotowym produktem.

  • Czy mogę wykorzystywać wszelkie materiały zdjęciowe, w tym takze zdjęcia ściągnięte z Internetu?

    Pamiętaj o prawach autorskich. Nie można naruszać praw osób trzecich, tzn. Jeśli nie jesteś autorem zdjęć, nie możesz ich wykorzystać bez jego zgody do kopiowania na produktach. Zdjęcia wykorzystane niezgodnie z prawem są wyraźnie zabronione. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Ogólne Warunki Handlowe

Zamówienia

  • Czy mogę zmienić swoje zlecenie po złożeniu zamówienia?
    1. Potwierdzenie zlecenia otrzymasz od nas na maila. Będzie on zawierał link, pod którym możesz sprawdzić aktualny status zamówienia. Prosimy nie usuwać tych maili!
    2. Klikając na link w potwierdzeniu zlecenia masz dostęp do danych dotyczących swojego zamówienia oraz aktualnego statusu swoich produktów. Jak tylko przesyłka zostanie nadana, znajdziesz tu także dodatkowo numer przesyłki, dzięki któremu będziesz mógł ją śledzić.
    3. Także w potwierdzeniu wysyłki znajdziesz link, pod którym sprawdzisz aktualny status zlecenia.
  • Czy zamównienie online jest bezpieczne?

    Podczas transferu danych używamy tzw. Systemu Bezpieczeństwa TLS (Transport Layer Security) w kombinacji z bezpiecznym kluczem. Technika ta zapewnia najwyższe bezpieczeństwo i używana jest również np. w bankowości elektronicznej. Że transfer Twoich danych jest szyfrowany, rozpoznasz po symbolu klucza bądź zamka na swoim browserze. 

  • Czy moje dane podlegają ochronie?

    Ochronę danych osobowych i sferę prywatną traktujemy bardzo poważnie. Przykładamy ogromną wagę do odpowiedniego obchodzenia się z Twoimi danymi. Zależy nam na tym, byś chętnie odwiedzał nasz sklep. Aby zapewnić możliwie najlepszą ochronę Twojej sfery prywatnej, dotrzymujemy wszelkich starań, by wszelkie postanowienia prawne w dziedzinie ochrony danych były przestrzegane. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Oświadczenie o ochronie danych osobowych.

Płatności

  • Jakie są sposoby płatności?
    Przelewy24

    Przelewy24
    Realizując płatność za pomocą przelewu internetowego, po wybraniu swojego banku, należy zalogować się za pomocą danych dostępowych do bankowości internetowej oraz potwierdzić płatność.

    Przelew tradycyjny

    Przelew tradycyjny:
    Dopiero po wpływie pełnej kwoty na nasze konto możemy rozpocząć produkcję zamówionego produktu. Abyśmy mogli dokładnie zidentyfikować Twoją wpłatę, użyj dane konta oraz tytuł przelewu podany w potwierdzeniu zlecenia, które otrzymasz od nas drogą mailową.

    Karta kredytowa/ Karta debetowa

    Karta kredytowa/ Karta debetowa:
    Akceptujemy karty VISA i MasterCard. Konto Twojej karty kredytowej obciążamy kwotą zamówienia. Transfer danych dokonywany jest drogą szyfrowaną TLS.

    PayPal

    PayPal:
    Serwis płatniczy online, dzięki któremu możesz bezpiecznie, łatwo i szybko dokonywać przelewów. Natychmiast po otrzymaniu potwierdzenia zapłaty dokonanego tą drogą, możemy rozpocząć proces produkcji Twojego zamówienia.

  • Gdzie mogę pobrać swoją fakturę?

    Faktura nie jest wprowadzona do pakietu. Po wysłaniu zamówienia faktura jest dostępna do pobrania na stronie statusu. Link do strony statusu można znaleźć w potwierdzeniu zamówienia i w potwierdzeniu wysyłki.

  • Czy otrzymam informację, że moja płatnośc wpłynęła?

    Odpowiedni link otrzymasz drogą mailową. Poprowadzi Cię on do Twojej osobistej strony zamówienia. Tam znajdziesz infomacje o swoim zamówieniu i płatności.

Wysyłka & dostawa

  • Czy adres dostawy może się różnić od adresu na rachunku?

    Tak, jest to możliwe. Zamówiony produkt – np. jeśli jest to prezent – możesz wysłać na adres innej osoby. Serwis ten jest bezpłatny. Rachunek nie będzie dołączony do przesyłki, link do niego zostanie wysłany na Twój adres mailowy bezpośrednio po wysyłce produktu.

  • Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?

    Przewidywany termin dostawy można znaleźć na naszej stronie głównej pod niebieskim przyciskiem (Zaprojektuj teraz...) i w koszyku. Informację o wysyłce otrzymasz na swój adres mailowy. DHL dostarcza zazwyczaj drugiego dnia roboczego po wysyłce.

  • Czy mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

    Otrzymasz od nas potwierdzenie zlecenia na swój adres mailowy. Zawiera ono link, w którym możesz sprawdzić aktualny status swojego zlecenia. Nie usuwaj tej wiadomości! Klikając na link w potwierdzeniu zlecenia przechodzisz do swojej prywatnej podstrony. Znajdziesz tam wszelkie informacje dotyczące Twojego zamówienia oraz status produktów. Jak tylko przesyłka zostanie nadana, znajdziesz tam także jej numer identyfikacyjny, dzięki któremu możesz śledzić jej drogę. 
    Również w potwierdzeniu wysyłki znajdziesz link, w którym możesz sprawdzić aktualny status swojego zlecenia.

  • Czy mogę przyśpieszyć produkcję mojego zamówienia?

    Naszym celem jest jak najszybsza dostawa. Aby ją zagwarantować, Twoje zamówienie już chwilę po złożeniu przechodzi w automatyczną fazę produkcji. Prosimy zrozumieć, że nie jest możliwe specjalne traktowanie pojedynczych zleceń, ani ingerencja w proces produkcji. Informacje na temat czasu produkcji i dostawy znajdziesz na naszej stronie internetowej. Dla pewności złóż zamówienie trochę wcześniej. 

  • Czy mogę osobiście odebrać zamówiony produkt?

    Nie, odbiór osobisty nie jest możliwy. 

  • Jakie są koszty wysyłki?
      Fotopuzzle lub gra Pamięć ze zdjęciami Ramka na puzzle
    Polska 18 zł 39 zł

    Info: Za przesyłkę płacisz tylko raz. Jeśli zamówisz np. dwa fotopuzzle i ramę, płacisz najwyższą kwotę przesyłki (w tym wypadku kwota za przesyłkę samej ramy) w wys. 39 zł.

    Polska
    Fotopuzzle lub gra Pamięć ze zdjęciami: 18 zł
    Ramka na puzzle: 39 zł

    Info: Za przesyłkę płacisz tylko raz. Jeśli zamówisz np. dwa fotopuzzle i ramę, płacisz najwyższą kwotę przesyłki (w tym wypadku kwota za przesyłkę samej ramy) w wys. 39 zł.

  • Jaka firma dostarczy moje zamówienie?

    Firma DHL jest naszym niezawodnym partneren, który dostarcza towar bez szkody dla środowiska, szybko i bezpiecznie.

  • Czy mogę wysłać swoje zamówienie za granicę?

    Poprzez stronę puzzleyou.pl można dokonywać zamówień tylko na terenie Polski. Możesz jednak złożyć zamówienie w sklepie na terenie innego, wybranego kraju. Listę naszych sklepów znajdziesz tutaj

Wycofanie zamówienia & reklamacja

  • Czy mogę wycofać zamówienie na spersonalizowany produkt?

    Wykonujemy wszystkie produkty (np. fotopuzzle) wg specyfikacji klienta. Z związku z tym nie obowiązuje nas dwutygodniowe prawo do odstąpienia od umowy., nawet jeśli wraz ze złożeniem zlecenia zawierana jest umowa na odległość (§ 312 g Abs. 2 Nr. 1 BGB). Prawo do odstąpienia od umowy obowiązuje oczywiście jednak w przypadku zamówienia produktu gotowego, nie spersonalizowanego (np. ramy do puzzli). Prosimy zapoznać się z pouczeniem o odstąpieniu.

  • Czy mogę wycofać zamówienie na dodatki do puzzli?

    Dodatki do puzzli możesz nam odesłać z powrotem, ponieważ nie są to produkty spersonalizowane. Ponieważ to kupujący ponosi koszty wysyłki zwrotnej, sam możesz zdecydować, z usług jakiej firmy kurierskiej skorzystasz.

    Zwracany artykuł odeślij na poniższy adres podając numer swojego zamówienia:

    puzzleYOU GmbH
    Auf der Haide 2
    92665 Altenstadt/WN
    Niemcy

    Skorzystaj z naszego formularza zwrotów.

  • Jak dokonac reklamacji?

    Jeśli otrzymany produkt nie spełnia Twoich oczekiwać, zwróć się do naszego Biura Obsługi Klienta. Prosimy o skorzystanie z naszego formularza kontaktowego i załączenie zdjęcia usterki w celu weryfikacji.

    Uszkodzone produkty należy reklamować bezpośrednio u kuriera DHL, który potwierdzi reklamację. Jeśli uszkodzenie towaru lub dostawę niewłaściwego produktu zauważysz później, napisz do nas maila lub zadzwoń do naszego Biura Obsługi Klienta.